Olemme nyt osa Coronariaa. Tutustu muihin palveluihimme tästä.

logo

Toimintakyvyn arviointi  •  Yksilötoimintaterapia  •  Pari- ja ryhmätoimintaterapia  •  Koulutus  •  Taideterapia  •  Dialoginen työnohjaus  •  Projektityö  •  Apuvälinearviointi  •  Konsultointi, neuvonta, ohjaus

Yhteystiedot

toiminta-alue

Tiimivastaava Heli Holmberg puhelin 050 5757 961

Palveluassistentti Sanna Salinmäki puhelin 0400 540 141

Vastaanotot

Teollisuuskatu 5, 42100 Jämsä
Kauppakatu 21, 35800 Mänttä
Keskustie 37, Orivesi

 

  • Toimintaterapeutti, Nepsy-valmentaja Sari Ahonen, puhelin 040 358 1627
  • Toimintaterapeutti, Nepsy-valmentaja, tunnetaitovalmentaja Marika Oikarainen, puhelin 040 739 9476
  • Toimintaterapeutti, Nepsy-valmentaja, Ralla-leikinarvioitsija Heidi Colliander, puh 040 836 2408
  • Toimintaterapeutti Elina Kämäräinen, puhelin 040 356 0333
  • Toimintaterapeutti Riina Viitanen, puhelin 040 574 6222
  • Toimintaterapeutti Katariina Hiekka, puhelin 040 573 2740
  • Toimintaterapeutti, Nepsy-valmentaja, seksuaalineuvoja Emmi Järvelä, puhelin 040 169 9600

Sähköposti etunimi.sukunimi(at)coronaria.fi

 

 

» Palautelomake

Kaksikätinen työskentely, hahmottaminen ja toiminnan ohjailu harjaantuvat esim. leipomalla. Taustalla tarkat standardoidut testistöt, joiden pohjalta toiminnat valitaan.

Kaksikätinen työskentely, hahmottaminen ja toiminnan ohjailu harjaantuvat esim. leipomalla. Taustalla tarkat standardoidut testistöt, joiden pohjalta toiminnat valitaan.

Keskikehon hallinta, jota harjoitellaan mm konttaamalla erituntuisilla alustoilla, tähtää käsien käytön kehittymiseen . Luontoympäristö motivoi lasta ylittämään rajojaan.

Keskikehon hallinta, jota harjoitellaan mm. konttaamalla erituntuisilla alustoilla, tähtää käsien käytön kehittymiseen. Luontoympäristö motivoi lasta ylittämään rajojaan.

Leikkitaitojen oikea-aikainen kehittyminen on pohja koulutaidoille ja opiskeluvalmiuksille. Mitä aikaisemmin lasta päästään tukemaan, sitä terveempi kuva itsestään toimijana hänelle muodostuu.

Leikkitaitojen oikea-aikainen kehittyminen on pohja koulutaidoille ja opiskeluvalmiuksille. Mitä aikaisemmin lasta päästään tukemaan, sitä terveempi kuva itsestään toimijana hänelle muodostuu.

Motivoituminen toimintaan lähtee omista valinnoista. Haastaviakin asioita jaksaa harjoitella jos ilo, keveys ja kohtaaminen ovat terapiatilanteissa läsnä.

Motivoituminen toimintaan lähtee omista valinnoista. Haastaviakin asioita jaksaa harjoitella, jos ilo, keveys ja kohtaaminen ovat terapiatilanteissa läsnä.

 

FacebookOlemme myös Facebookissa.